Home Naujienos Sužinokite, kodėl tam tikras organas jus vargina, ir supraskite save

Sužinokite, kodėl tam tikras organas jus vargina, ir supraskite save

by adminas
460 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Kodėl skauda galvą ar nugarą, o gal kelius? Tam yra psichologinės priežastys! Psichosomatika  ligų atsiradimą aiškina kaip organizmo reakciją į mūsų vidines ar išorines problemas.

Sužinokite, kodėl tas ar kitas organas jus vargina, ir supraskite save.

Žmogaus kūnas yra nuostabi sistema, kurioje viskas yra sujungta.

1. Galvos skausmas

Jei nuolat patiriate stresą ir patiriate rimtų perkrovų – nenustebkite, kad skauda galvą. Geriausias būdas įveikti galvos skausmą yra atpalaiduojanti praktika, tokia kaip meditacija ar joga. Dr Christianas Petersonas atkakliai tvirtina, kad reikia stebėti emocinės būsenos harmoniją, ir galvos skausmas atslūgs.

2. Kaklas

Asmuo, kuris negali atleisti sau ko nors, skundžiasi skausmu jam kakle. Kaltės krūvis paralyžiuoja šią vietą, reikia skubiai atsikratyti savikontrolės ir gailėjimo. Norint, kad kaklo skausmas praeitų, reikia išmokti priimti pasaulį tokį, koks jis yra, visomis jo apraiškomis. Chiropraktinis kineziologas Lori D’Askenzo rekomenduoja atleisti sau ir kitiems – tai bus naudinga jūsų savijautai.

3. Pečiai

Chiropraktikė Ros Kitson aiškina, kad pečiai yra ta sritis, kurioje ilsisi visa atsakomybė ir rūpestis, kuris lydi asmenį. Geriausia priemonė nuo peties skausmo yra pasidalyti rūpesčių naštą su artimaisiais, nustoti viską traukti ant savęs.

4. Skausmas viršutinėje nugaros dalyje

Ši zona yra atsakinga už meilę, jos gavimą ar dovanojimą. Trenerė ir savęs tobulinimo praktikė Ronda Degast mano, kad šioje vietoje esant skausmui atėjo laikas susitvarkyti savo santykius su žmonėmis, pabandyti subalansuoti energijos mainų procesą. Reikia priimti meilę ir ją suteikti tolygiai.

5. Nugara

Apatinė nugaros dalis yra atsakinga už finansinius reikalus, todėl, jei nesate patenkinti savo finansine padėtimi, nenustebkite, kad dažnai skauda apatinę nugaros dalį. Markas W. Tongas perspėja: jei pinigai jus persekioja dieną ar naktį, mažai uždirbate arba išleidžiate daug, tai kupina rimtų sveikatos problemų. Pabandykite pagrįstai užmegzti savo santykius su pinigais.

6. Alkūnės

Alanas Vogelis žurnale „Psychology Today“ teigia, kad alkūnės atspindi, koks žiaurus esi išorinis pasaulis. Būkite švelnesni, kompromisiniai ir ši sritis jums nepakenks.

7. Rankos

Daugelis rankų per savo rankas sąveikauja su išoriniu pasauliu. Lori D’Askenzo teigia, kad skausmas rankose rodo nepakankamą bendravimą su žmonėmis ar jo perteklių. Viskas turėtų būti saikingai, atsiminkite tai.

8. Klubai

Klubai yra atsakingi už judėjimą pirmyn, į ateitį, įsitikinusi chiropraktikė Barbara Clark. Nebijokite pokyčių, pažvelkite į akis tiems įvykiams, kurie jūsų laukia, o klubų skausmas jūsų neapleis. Būdami lankstūs ir atviri viskam, kas nauja, yra geros psichinės ir fizinės sveikatos raktas.

9. Keliai

Keliai rodo savivertės problemas. Jei žmogus nepelnytai smerkia save ar pakelia savo ego virš kitų, jis negali išvengti nemalonumų keliais. Alternatyviosios tradicinės medicinos specialistas Lawrence’as Michelis siūlo elgtis su humoru ir mylėti savo ego.

10. Blauzdos raumuo

Šioje vietoje susikaupia pasipiktinimas ir pavydas. Gydytoja Laura Perry pataria atsisakyti šių neigiamų emocijų išgyvenimo ir ramiai gyventi, tada jokia raumenų įtampa nesukels diskomforto.

11. Kulkšnys

Malonumai užkariauja skausmą! Kulkšnys yra tik toks atvejis. Skausmas šioje kūno dalyje rodo, kad jūs nežinote, kaip atsipalaiduoti ir mėgautis akimirka. Daugelio savęs pažinimo knygų autorė Julie Douglas rekomenduoja atimti sau pelnytus apdovanojimus ir maksimaliai mėgautis gyvenimu.

12. Pėdos

Jei skauda kojas, pats laikas išmokti atsikratyti negatyvo ir problemų, nustoti susikaupti ant blogo. Psichologas iš Kalifornijos Adaobi Anidzhey mano, kad reikia įvertinti kiekvieną teigiamą mažą dalyką ir atkreipti dėmesį į mažiau rimtas problemas, ir jie ištirps.

Jei skauda kojas, pats laikas išmokti atsikratyti negatyvo ir problemų, nustoti susikaupti ant blogo. Psichologas iš Kalifornijos Adaobi Anidzhey mano, kad reikia įvertinti kiekvieną teigiamą mažą dalyką ir atkreipti dėmesį į mažiau rimtas problemas, ir jie ištirps.

 

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA