Home Receptai Smegenų demencijai ir Alzheimerio ligai galima išvengti, jei žinote šias 10 paslapčių!

Smegenų demencijai ir Alzheimerio ligai galima išvengti, jei žinote šias 10 paslapčių!

by adminas
108 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Svarbu žinoti visiems, norintiems išlaikyti proto aiškumą ir gyvenimo kokybę!

Žmogaus smegenys turi neįtikėtinų sugebėjimų.

Deja, Alzheimerio liga sunaikina daugumą šių sugebėjimų.

Demencija sukelia skaudžias pasekmes, tokias kaip:

  • Atminties praradimas
  • Lėtas samprotavimas
  • Sunkumas išreikšti mintis
  • Staigūs elgesio pokyčiai

Simptomų, tokių kaip Alzheimerio ligos pasireiškimas, tikimybė svyruoja nuo 60% iki 70%.

Tačiau tai gali būti Parkinsono ligos, skydliaukės, galvos traumos, depresijos, kraujagyslių pokyčių, per didelio vaistų vartojimo ir vitaminų trūkumo simptomai.

Todėl, pastebėję demencijos požymių, kuo greičiau pasitarkite su gydytoju.

Galų gale, jei problema yra grįžtama, tada greitai atkursite smegenų funkciją.

Grįžtant prie Alzheimerio ligos, deja, visi žino, kad tai yra rimta problema, kurios gydymas yra labai sudėtingas ir retai duoda rezultatų.

Štai kodėl prevencija yra geriausia strategija.

Taip, jūs galite sustiprinti savo smegenis ir apsaugoti jas nuo degeneracinių ligų, įskaitant Alzheimerio ligą.

1. Sumažinkite anticholinerginių vaistų vartojimą

Šių vaistų problema ta, kad jie sumažina parasimpatinius nervinius impulsus.

Tiems, kurie nežino, parasimpatinė sistema turi funkciją, kontroliuojančią veiksmus, kurie vyksta, kai kūnas miega.
Tai yra, tai yra nervai, atsakingi už plaučių, šlapimo takų, virškinimo trakto ir kitų kūno dalių raumenis.

Dauguma išrašytų miegamųjų tablečių, antialerginių vaistų, antidepresantų ir širdies vaistų turi stiprų anticholinerginį poveikį organizme.

Yra tyrimų, kurie rodo, kad reguliarus anticholinerginių vaistų vartojimas žymiai padidina demencijos išsivystymo riziką.

Dėl šios priežasties daugelis medicinos specialistų visame pasaulyje bando pranešti savo pacientams apie šių vaistų keliamą pavojų ir kaip apriboti jų vartojimą.

2. Vitaminas D

Daugybė tyrimų nustatė glaudų ryšį tarp demencijos ir mažai vitamino D.

Pabandykite apsisaugoti nuo švelnios saulės ir vartokite vitamino D papildų (dozę reikia suderinti su gydytoju).

Tai padės išvengti daugelio smegenų problemų ir ne tik.

3. Omega 3

Jo nebuvimas žmogaus maiste gali sukelti problemų smegenyse.

Prieš vartodami žuvų taukus, pasitarkite su gydytoju, nes nesubalansuotas jų vartojimas gali sukelti šalutinį poveikį.

4. B grupės vitaminai

Vitaminai, tokie kaip B12, B6 ir folio rūgštis, padės sumažinti homocisteino (HC) molekulės lygį.

Didelis NA krūvis žymiai padidina žmogaus galimybes išsivystyti kraujagyslių problemoms.

Be to, tai lemia pažintinį nuosmukį organizmui senstant.

Į savo racioną įtraukite maisto produktų, kuriuose gausu B grupės vitaminų.

5. Fizinis aktyvumas

Tai padeda išvengti daugelio ligų.

Žygiai ir dviračių sportas 30 minučių per dieną turi gydomąjį poveikį visam kūnui, ypač smegenims.

6. Treniruok savo smegenis

Iššūkis savo smegenims sprendžiant kryžiažodžius, galvosūkius ar net mokantis kalbos – tai gali sulėtinti atminties pablogėjimą.

Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, kurie žino daugiau nei vieną kalbą, turi aiškų protą iki labai senatvės nei tie, kurie žino tik savo gimtąją kalbą.

7. Sumažinkite alkoholio kiekį ir rūkymą.

Visi žino, kad šie du įpročiai gali sukelti rimtų sveikatos problemų.

Rūkaliai turi 45% didesnę riziką susirgti Alzheimerio liga nei nerūkantys.

Žmonės, kurie vartoja alkoholį, taip pat dažniau išsivysto demencija, ypač jei jų vartojimas yra per didelis.

8. Saugokite galvą nuo sužeidimų.

Traumos padidina Alzheimerio ligos riziką, todėl būkite labai atsargūs.

Kai sportuojate: riedlentę, riedučius, dviratį, apsisaugokite nuo šalmo.

9. Bendravimas

Gera sąveika su žmonėmis apsaugo smegenis nuo neigiamo poveikio.

Kiek įmanoma ir reguliariau bendraukite su draugais ir artimaisiais.

10. Svorio, cholesterolio ir kraujospūdžio kontrolė

Visada gerai – idealus svoris ir subalansuoti hormonų rodikliai.

Dėl rimtų šių rodiklių pokyčių gali kilti insultas ir širdies problemos.

Sveika mityba, kurioje gausu žuvies, daržovių, riešutų ir sėklų, žymiai sumažina demencijos riziką.

 

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA