Home Receptai Šio vitamino trūkumas sukelia nuovargį, neryškų matymą, kraujo kompoziciją, kraujotaką, svorio padidėjimą ir ne tik

Šio vitamino trūkumas sukelia nuovargį, neryškų matymą, kraujo kompoziciją, kraujotaką, svorio padidėjimą ir ne tik

by adminas
606 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Neįtikėtina, kad net apie tai nemanau! Šie faktai jus nustebins!

Mineralinio trūkumo rodiklis yra didesnis nei vitaminų trūkumas. Tačiau kas ketvirtas suaugusiųjų neturi vitamino B12.

Šiame straipsnyje siūlome išsiaiškinti pagrindines vitamino B12 trūkumo priežastis, pagrindinius simptomus ir pateikti patarimų, kaip ištaisyti šį trūkumą visiškai natūraliu būdu.

Rūpinkitės savimi, naudokite natūralias priemones, atsižvelgiant į tai, kad ji padidina energiją antroje dienos pusėje ir suteikia didesnę energiją atliekant kardio pratimus, vitaminas B12 dažnai vadinamas vitaminu „energija“.

Nepaisant to, kad šis vitaminas savaime nepadidina energijos, daug padeda, jei diagnozuojama tokia būklė, kaip antai megaloblastinė anemija, kuri verčia tapti silpna ir pavargusi. To priežastis yra vitamino B12 svarba formuojant raudonuosius kraujo kūnelius, kurie perneša deguonį į visas organizmo ląsteles.

Vitaminas B12 yra itin svarbus, nes jis atlieka svarbų vaidmenį daugelyje kūno funkcijų. Tarp jų yra:

Tinkamas virškinimas
Geležies absorbcija
Riebalų ir angliavandenių apykaita
Nervų augimas ir susidarymas
Sveika reprodukcinė sistema moterims
Antinksčių hormono
kraujotakos
išskyrimas Eritrocitų susidarymas
Sveika nervų sistema

Vitamino B12 trūkumo priežastys

Vitamino B12 trūkumą gali sukelti įvairūs veiksniai, kurių dažniausiai pasitaiko:

Antacidiniai preparatai turi įtakos vitamino B12 absorbcijai, nes organizmui reikia pakankamai rūgšties skrandyje, kad ją sugertų. Deguonies oksidas sunaikina vitaminą B12 organizme, o
daugiau kaip 4 puodeliai kavos per dieną sumažina vitamino B12 kiekį 15 proc. B12H vitamino absorbcija, pylori bakterijos sunaikina skrandžio ląsteles, kurios yra būtinos vitamino B12 absorbcijai.

Vitamino B12 trūkumo simptomai

1. Pažeidimas regos nervo / akių problemoms

Jei pastebite bet kokius regėjimo pokyčius, pvz., Dvigubą ar neryškų matymą, patikrinkite vitamino B12 kiekį, nes šio vitamino trūkumas dažnai sukelia regėjimo problemas.

2. Dirginamumas

Kadangi vitaminas B12 stimuliuoja dopamino ir serotonino gamybą, vadinamą „laimingomis“ smegenų cheminėmis medžiagomis, dirginimas dažnai yra mažo vitamino B12 lygio įspėjimo ženklas.

3. Skonis keičiasi

Ant liežuvio esančios kalvos yra tos, kurios yra atsakingos už maisto, kurį valgote, skonio atpažinimą. Jei pastebėsite savo skonio pokyčius ir dažnai nemėgstate mėgstamų patiekalų, labai tikėtina, kad turite vitamino B12 trūkumą.

4. Geltona oda

Kai organizmui trūksta vitamino B12, jis praranda gebėjimą gaminti stiprią ląstelę. Raudonųjų kraujo kūnelių skilimas sukelia geltoną odą ir yra tikras vitamino B12 trūkumo požymis.

5. Pamirštumas

Atminties praradimą dažnai sukelia vitamino B12 trūkumas, ypač jauniems žmonėms, kuriems pasireiškia demencija.

6. Sausos akys

Tai yra deguonies trūkumo kraujyje rezultatas, kurį tiesiogiai sukelia pats vitamino trūkumas.

7. Svaigulys

Galvos svaigimas yra dar vienas deguonies trūkumo kraujyje požymis.

8. Numbumas

Niežulio ir dilgčiojimo jausmas yra nervų pažeidimo, atsiradusio dėl vitamino B12 trūkumo, rezultatas.

Rizikos grupės, veikiančios B12 trūkumu

Veganai ir vegetarai, kurie nevalgo gyvūninės kilmės produktų
Diabetikai dėl Metformino, nes šis vaistas turi įtakos vitamino B12 absorbcijai.
60 metų ir vyresni žmonės, neturintys pakankamai rūgšties skrandyje
Žmonės, kuriems diagnozuoti autoimuniniai sutrikimai, tokie kaip celiakija arba Krono liga

Vitamino B12 šaltiniai

Geriausias būdas gauti vitamino B12 yra iš gyvūninės kilmės produktų. Žemiau yra keletas geriausių vitamino B12 šaltinių:

Mėsa: kalakutiena, ėriena, kiauliena, jautiena, vištiena.

Pieno produktai: jogurtas, varškė, karvės pienas, kietas ir minkštas sūris, grietinėlės sūris

Kiaušiniai: ypač trynys

Jūros gėrybės: šukutės, sardinės, krevetės, lašiša, tunas, menkės

Veganų šaltiniai: mitybos mielės, praturtintas kokoso pienas

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA