Home Naujienos Naudingi patarimai apie duoną

Naudingi patarimai apie duoną

by adminas
131 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Be to, kad duona daugelį metų buvo pagrindinis žmonių maistas, duona taip pat yra pagrindinis ingredientas, kurį reguliariai valgo dauguma žmonių.

Šiuolaikinėje duonoje, kurią šiuo metu galima rasti lentynose, yra rafinuotų kviečių, kuriuose yra daug angliavandenių.

Nemažai žmonių gali numesti svorio ir sumažinti tam tikrų sutrikimų riziką, pasirinkdami dietą, kurioje mažai angliavandenių .

Deja, kai kuriems žmonėms, kurie pašalina duoną iš savo raciono, dažnai sunku rasti alternatyvų.

Geros žinios yra tai, kad yra daug kūrybinių variantų.

Nors kai kuriuos iš jų paruošti yra gana sunku nei kitus, jie gali suteikti tai paprastos duonos jausmui.

Žmonės, netoleruojantys glitimo, taip pat gali rasti įvairių duonos rūšių be glitimo.

Pasirinkę duonos alternatyvą, galėsite suteikti galimybę toliau mėgautis mėgstamais maisto produktais, o tam tikra dieta bus lengvesnė.

Toliau pateikiamos alternatyvos, iš kurių galite patogiai gaminti sumuštinius:

Ezekielio duona

Organiniai grūdai ir ankštiniai, esantys Ezekielio duonoje, apima:
miežių
kviečių
lęšius
sorgo
speltos
sorų
soją

Šie grūdai turi būti sveiki ir nepakitę.

Kitų rūšių Ezekielio duonoje yra kitų ingredientų, tokių kaip sezamo sėklos.

Riekė šios duonos užpildyta 15 gramų angliavandenių.
Ezekielio duona netinka žmonėms, sergantiems glitimo netolerancija ar celiakija.

Debesų duona

Ingredientai:
85 g grietinėlės sūrio
3 dideli kiaušiniai
1/8 šaukštelio jūros druskos

Paruošimas:
Įkaitinkite orkaitę ir uždenkite keptuvę lengvai suteptu pergamento popieriumi,
kiaušinių baltymus atskirkite nuo trynių.
Dideliame dubenyje plakite kiaušinių baltymus elektriniu mikseriu iki putų.
Kitame dubenyje sumaišykite grietinėlės sūrį, kiaušinio trynį ir druską.
Švelniai įdėkite kiaušinių baltymus į antrą dubenį, užtikrindami, kad jų netrukdytumėte.
Sudėkite mišinį mažais šaukštais ant kepimo skardos ir kepkite apie 30 minučių

Tortilijos alternatyvos

Salotos
Kaip alternatyvą galite naudoti salotas.

Norėdami padaryti lanksčius ir šviežius įvyniojimus, rinkitės išorinius arba didelius lapus.

Taip pat galite švelniai nukirsti salotų galvas ir naudoti jas kaip alternatyvą.

Kopūstai
Švelniai garinkite kopūstus, naudodami nedidelį kiekį vandens dideliame puode minutę ar dvi ir leiskite jiems atvėsti.

Dėl to lapai tampa lankstūs, norint paruošti skanų įvyniojimą.

Be to, galite atvėsinti kollado lapus, padėdami juos pusei minutės į verdantį vandenį ir tada greitai sudėję į ledo vonią.

Kitos duonos alternatyvos
Jei norite visiškai išvengti duonos ir laikytis mažai angliavandenių turinčio maisto, galite atsisakyti mėgstamo maisto.

Sveikų pakaitalų pavyzdžiai:
picos tešla su žiediniais kopūstais, sumaišyta su
lazanijos kiaušiniais su cukinija,
migdolų miltų blynai,
saldžiųjų bulvių skrebučiai.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA