Home Receptai Mes patys nužudome savo inkstus! 10 įpročių, kuriuos reikia pamiršti amžinai!

Mes patys nužudome savo inkstus! 10 įpročių, kuriuos reikia pamiršti amžinai!

by adminas
351 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Inkstai yra susietas organas, kuris yra svarbiausias žmogaus organizme.

Jie veikia kaip organinis filtras, išvalo kenksmingų toksinų, mikrobų ir infekcijų kraują, taip pat palaiko vandens ir druskos pusiausvyrą organizme, reguliuoja kraujo spaudimą ir dalyvauja raudonųjų kraujo kūnelių gamyboje.

Šis sąrašas tęsiasi ir tęsiasi, bet palaukime, kaip mes, deja, nepakankamai įvertiname šio organo darbą…

Daugelis iš mūsų žino šiuos įpročius, bet net nesuvokiame jų žalos.

Atsisakykime jų, kad apsisaugotume nuo ligų, nes žmogus yra sveikas tik tuo atveju, jei jo inkstai yra sveiki.

Jūsų inkstų nužudymo būdai:

Alkoholis ir rūkymas

Jau seniai ir daug kartų įrodė, kad rūkymas ir alkoholio vartojimas neigiamai veikia sveikatą. Kenksmingi įpročiai pablogina inkstų darbą, nes jie negali susidoroti su daugybe toksiškų medžiagų organizme. Tik filmuose, kuriuos visi rūko ir geria gražiai, bet realiame gyvenime jie lėtai žudo. Pagalvokite apie tai tuo metu, kai gausite kitą cigaretę ar butelį alaus …

Miego trūkumas

Faktas yra tas, kad inkstų audinys yra atnaujinamas naktį. Jei nuolat gausite pakankamai miego, šis procesas nevyksta visiškai, o tai gali greitai sukelti organo sutrikimus. Pamirškite apie juokingą frazę: „Miego už wimps!“.

Didelis kiekis kofeino

Štai kodėl jūs negalite miegoti … Kofeinas, kuris randamas kavoje ir įvairiuose gaiviuose gėrimuose, yra kenksmingas visam organizmui, ypač inkstams. Ji turi stiprių diuretikų savybių, dehidratuoja kūną ir daro inkstus tuščiąja eiga, o tai sukelia papildomą naštą.

Pasyvus gyvenimo būdas

Dažnai, ypač sėdimo darbo metu, inkstai sukelia perkrovą. Atkurti tinkamą kraujotaką, kas valandą atlikite treniruotę ar gimnastiką. Reguliarus mankštinimas užkirs kelią inkstų akmenims.

B6 vitamino trūkumas

Kad inkstai veiktų puikiai, reikia suvartoti vidutiniškai 1,3 ml vitamino B6 kasdien. Jis randamas naminių paukščių, žuvų, bulvių ir daugelio vaisių, išskyrus citrusinius vaisius.

Vėlyvojo šlapimo pūslės ištuštinimas

Nuolatinis šlapimo susilaikymas šlapimo pūslėje gali sukelti inkstų nepakankamumą ir šlapimo nelaikymą. Todėl prisiminkite taisyklę: “Kai tik greitai – taip greitai …”!

Natrio perteklius

Pagrindinis natrio šaltinis žmonėms yra valgomoji druska. Bet jei jūs piktnaudžiaujate, tada jūsų inkstai, kaip pagrindinis vandens ir druskos apykaitos reguliatorius, negali susidoroti su savo darbu. Suaugusiųjų dienos druskos standartas yra iki 5-6 gramų. Patarimas yra: neperpildykite maisto – greitai jį priprasite ir geriau pajusite jo skonį.

Neapdorota dieta

Dietos, kurios degina riebalus iš organizmo, iš esmės atskleidžia inkstus ir atima jiems apsaugą. Kaip rezultatas, jie gauna dvigubą smūgį: viena vertus, kraujas yra filtruojamas disbalanso būdu, ir, kita vertus, jie netgi gauna naudingų medžiagų.

Pernelyg didelis baltymų kiekis

Baltymai nesugeba kauptis organizme, kaip riebalai. Todėl visi pertekliniai baltymai ir jo skilimo produktai taip pat padidina inkstų apkrovą. Jei inkstai nesugeba pašalinti šių mainų produktų, jie gali sudaryti akmenis.

Geriamojo vandens nepakanka

Kad tinkamai funkcionuotų inkstai, kaip ir visi organai, reikia gerti pakankamai vandens. Vanduo pažodžiui išstumia visą kūną iš kūno!

Inkstų sveikata jūsų rankose! Atsikratykite šių blogų įpročių ir jausitės daug geriau.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA