Home Receptai Kas nutinka jūsų organizmui, jei vartojate 2 kiaušinius per dieną

Kas nutinka jūsų organizmui, jei vartojate 2 kiaušinius per dieną

by adminas
73 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Tyrimai parodė, kas atsitiks jūsų organizmui, jei valgysite 2 kiaušinius per dieną Nepriklausomai nuo to, ar jums patinka kiaušiniai, ar ne, manau, kad visada rasite
Tyrimai parodė, kas nutiks jūsų organizmui, jei valgysite 2 kiaušinius per dieną

Nepriklausomai nuo to, ar jums patinka kiaušiniai, ar ne, esu įsitikinęs, kad šaldytuve visada yra keletas.

Aš valgau kiaušinius pusryčiams, ne tik todėl, kad man patinka jų skonis, bet ir todėl, kad neseniai sužinojau, kad tokie pusryčiai turi daug privalumų. Pasirodo, kiaušiniai yra labai naudingi.

Šiame straipsnyje sužinosite, kaip.

Kas yra kiaušiniuose?

Gana daug. Kiaušiniuose yra vitaminų A, D, E, taip pat B12, riboflavino ir folio. Be to, kiaušiniuose yra mineralų, pvz., Jodo, geležies, kalcio, cinko ir seleno. Daug dalykų, ar ne?

Kiaušiniai ir cholesterolis

Galbūt girdėjote, kad kiaušiniai yra kenksmingi, nes juose yra cholesterolio?

Netiesa Žinoma, kiaušiniuose yra cholesterolio, bet ne tas, kuris sukelia kraujagyslių užsikimšimą. Kaip teigia mitybos specialistas Jenny Nenwick interviu su Švedijos vietove Aftonbladet, kiaušiniuose yra didelio tankio lipoproteinų (gero cholesterolio), o daugelis kitų sveikatai tinkamų elementų taip pat yra kiaušiniuose.

1. Prarasti svorio su kiaušiniais

Šiuolaikinis mitybos tyrimas rodo, kad turtingas baltymų pusryčiai, keistai, gali padėti atsikratyti svorio.

Pagal mokslinius tyrimus, mažai kalorijų turinti mityba kartu su kiaušinių dalimi pusryčiams gali padėti jums prarasti nepageidaujamus svarus per pusę laiko.

Be to, nepamirškite, kad po valgymo kiaušinius ilgai nejausite alkio, o tai padės susilaikyti nuo papildomų kalorijų vartojimo.

2. Kiaušiniai stiprina imuninę sistemą

Atsižvelgiant į tai, kad žiema ką tik baigėsi, o mūsų kūnai praleido vitaminus, o šalčio ir gripo sezonas dar nepraėjo, atėjo laikas naudoti kiaušinius imuninei sistemai stiprinti.

Tyrimai parodė, kad du kiaušiniai kasdienėje dietoje padės apsaugoti jus nuo infekcijų, virusų ir peršalimo.

Viename kiaušinyje yra 22% rekomenduojamos paros dozės seleno – tai elementas, kuris yra žinomas dėl didelės naudos stiprinant imuninę sistemą.

3. Pagerinkite atmintį

Ar kada nors girdėjote apie aminorūgščių choliną? Jis paveikia nervinius signalus, kurie padeda mums prisiminti kasdienius smulkmenas – pavyzdžiui, kur palikote raktus ar piniginę.

Pagal mokslinius tyrimus papildymas cholinu kaip maisto papildu gali pagerinti atmintį ir atsaką.

4. Stebėkite akis

Luteinas padeda jūsų akims išlaikyti aiškų ir aštrią regėjimą. Nauji tyrimai parodė, kad vištienos kiaušiniai gausu liuteino ir todėl naudingi jūsų akims.

Luteinas natūraliai gaminamas iš jūsų akių ir apsaugo tinklainę nuo pažeidimų.

5. Kova su depresija

Ypač trūksta vitamino D žiemą, nes oras neleidžia saulės spinduliams tiekti reikiamo kiekio. Tačiau, kad pašalintume jo trūkumą, mums padės kiaušiniai. Vitaminas D taip pat yra labai naudingas norint išlaikyti pageidaujamą burnos ir kaulų rūgšties ir bazės pusiausvyrą.

Vitaminas D taip pat gali padėti kovoti su depresija!

6. Skeleto stiprinimas

Kai valgote kiaušinius, gausite kalcio, reikalingo žmogaus skeleto stiprinimui ir osteoporozės prevencijai.

7. Kraujo nauda

Kiaušiniuose yra daug folio rūgšties, kuri yra vitamino B rūšis, reikalinga naujų raudonųjų kraujo kūnelių susidarymui.

Žmonėms be folikulų kyla rizika susirgti anemija. Folatas taip pat yra svarbus tinkamam vaisiaus vystymuisi gimdoje. Naudinga informacija tiems, kurie ruošiasi tapti motina.

8. Kiaušiniai sulėtina senėjimo procesą.

Kaip jau minėta, kiaušiniuose yra amino rūgščių, kurios dalyvauja ląstelių formavimosi ir regeneracijos procese, o tai gali padėti kovoti su senėjimu.

Amžius, kartu su tuo padidėja vitamino D poreikis. Vyresniems nei 60 metų žmonėms rekomenduojama norma yra 10 mikrogramų. Viename kiaušiniame yra vidutiniškai 0,7 mikrogramų vitamino D.

9. Širdies ir kraujagyslių ligų rizikos sumažinimas.

Kanados mokslininkai rado tiesioginį ryšį tarp patiekalų, kuriuose yra kiaušinių, ir sumažinus širdies ir kraujagyslių ligų bei tam tikrų vėžio rūšių riziką, rašo portalas „Feel Good“.

To priežastis yra du svarbūs antioksidantai: triptofanas ir tirozinas, kurie yra kiaušiniuose.

Žmonėms, turintiems mažą MTL (mažo tankio lipoproteiną), yra didesnė širdies ir kraujagyslių ligų rizika. Kaip paaiškėjo, kiaušiniai gali padidinti MTL lygį, todėl sumažinti širdies ir kraujagyslių sutrikimų riziką.

10. Sukurkite raumenis

Daugelis žmonių, norinčių pridėti raumenų masę, sunaudoja daug kiaušinių – ir dėl geros priežasties.

Kiaušiniai yra daug baltymų, kurie padės sukurti raumenų audinį.

11. Kiaušiniai apsaugo odą, plaukus ir nagus.

Be kitų naudingų savybių gausumo, kiaušiniuose taip pat yra daug B vitaminų ir omega-3 riebalų rūgščių, kurios padeda išlaikyti sveiką odą, plaukus ir nagus.

Esu įsitikinęs, kad jūs jau žinojote, kad kiaušiniai yra naudingi sveikatai, tačiau galbūt šis straipsnis papildė naujus faktus apie kiaušinius, apie kuriuos dar negirdėjote.

Pasidalinkite šiuo straipsniu, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie kiaušinių naudą sveikatai. Velykos yra tiesiog už kampo, o dabar yra tinkamas laikas atrasti sveiką kiaušinių dietą!

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA