Home Receptai Kaip sumažinti hormoninio senėjimo greitį? Patarimai moterims virš 40 metų.

Kaip sumažinti hormoninio senėjimo greitį? Patarimai moterims virš 40 metų.

by adminas
290 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Po 40 metų skamba pirmieji „varpai“, primenantys, kad kūnas sensta. Būkite atsargūs dėl šių signalų …

1-as skambutis: slėgio bangos

Jei „nieko tokio nejaučiate“, neslepkite savęs. Tik pusė tų, kuriems padidėjęs kraujospūdis, tai jaučia.

Žmogus, įpratęs intensyviai dirbti, daryti karjerą, dažnai nekreipia dėmesio į galvos skausmą, dirglumą, sumažėjusį darbingumą, priskirdamas visą nuovargį.

Dėl to jis praranda brangų laiką, o liga stiprėja.

Yra žinoma, kad vadinamieji A tipo žmonės kenčia nuo hipertenzijos – yra atsakingi, ambicingi ir patiria bet kokį „nenuoseklumą“ kaip asmeninę tragediją. Jie dažnai užima vadovaujančius postus ir visada stengiasi, kad pasaulis būtų geresnis, nei yra – skirtingai nei B tipo žmonės, ramiai plaukiantys su tėkme.

Pakeiskite požiūrį į gyvenimą – hipertenzija pasitrauks.

Jei dirbate, stenkitės niekada per vieną dieną nesujungti dviejų ypač svarbių atvejų. Likus kelioms valandoms iki apsilankymo pas gydytoją ar kooperatyvo susitikimo, nereikėtų paskirti svarbaus susitikimo. Yra nuostabi anglų patarlė: „Niekada nedaryk visko, ką gali“. Jūsų tipo žmonės turėtų tai naudoti.

Jei vėluojate į konferenciją ar pristatymą ir vis dar nėra autobuso ar autostradoje yra kamščiai, užduokite sau paprastą klausimą: „Kas pasikeis, jei atvažiuosiu po dešimties minučių vėliau?“. Būsite atimti iš darbo, viešai niekinami? Ne, greičiausiai niekas to tiesiog nepastebės arba žiupsneliu žmonės ramiai priims jūsų atsiprašymą už vėlavimą. Ramus, net šiek tiek ironiškas požiūris į problemas yra raktas į gyvenimą be nereikalingo streso. O tai reiškia – ir jį lydintys slėgio bangos.

Nemėginkite būti „savimi – savimi“. Idealumo siekimas, be abejo, yra pagirtinas, tačiau tam reikia per daug jėgų – tiek emocinių, tiek fizinių. Tuo pačiu metu nedaug žmonių gali tapti ir puikia šeimininke, ir mama, ir žmona, ir uošve, ir darbuotoja. Atsisakykite šios įmonės ir jums taps daug lengviau gyventi. Beje, viskas paaiškės daug geriau, nes nustosite nervintis.

2-as skambutis: nuovargis pirmadienį

Darbo savaitės pradžia laukia daug darbų, ir jūs neturite jokių jėgų. Tai neįvyko anksčiau – visą savaitgalį galėjote skalbti ir valyti ar ruoštis svarbiam susitikimui, o pirmadienį pademonstruoti gyvumo stebuklus.

Deja, su amžiumi mūsų energijos ištekliai mažėja. Ir išvada iš to paprasta – nereikia kankinti kūno.

Praleiskite savaitgalį naudodamiesi sveikata. Jei neįmanoma praleisti poros dienų gryname ore, pensione ar turistinėje kelionėje (tai būtų geriausia) ir eiti į fitneso klubą yra per brangu, pabandykite surengti namų „jūros kurortą“.

Paimkite vonią, pridedant Negyvosios jūros druskos, pridedant dumblių.

Vietoj to galima naudoti mikronizuotus, tai yra, labai koncentruotus, dumblius. Jie turi daug gyvybiškai svarbių amino rūgščių ir mikroelementų, kurie greitai ir lengvai prasiskverbia pro odą.

Jie suaktyvina imuninį, nervų ir endokrininį kūno potencialą.

Norėdami sustiprinti vonios su jūros druska poveikį, ant sausos odos galima patepti specialų gelį su raudonųjų ir rudųjų dumblių ekstraktu.

Aktyviosios medžiagos veiks skirtingai, priklausomai nuo vandens temperatūros. 38–39º C temperatūroje aminorūgštys, atsakingos už riebalų naudojimą, pradės kovoti su celiulitu. Vėsi vonia (34º C) pagerins periferinę kraujo apytaką ir pagerins būklę esant sumažintam slėgiui ir vegetovaskulinei distonijai, kuri dažnai yra energijos trūkumo priežastis.

Naudokite eterinius aliejus .

Pažadinti ir nudžiuginti padės stimuliuojanti vonia su paprastų pušų, pipirmėčių, rozmarinų aliejumi. Po nemigos naktį į vandenį įpilkite atpalaiduojančių aliejų – levandų, magnolijų, rožių, ramunėlių ir apelsinų. Jie yra tinkami tais atvejais, kai jūsų nervų sistema yra ties riba. Esant kojų edemai ir sunkumui, padės vonia su bazilikų, morkų ir žieminių kviečių aliejumi. Maroko kedras, pipirmėčių, kardamonas ir kadagio uogos turi anticeliulitinį poveikį.

Norėdami visiškai atsipalaiduoti, sukurkite malonią atmosferą vonioje. Švieskite fito žvakutes, įjunkite švelnią atpalaiduojančią muziką. Po vandens procedūrų apvyniokite save chalatu ir pailsėkite dar 20-30 minučių. Papildykite savo „jūros“ užsiėmimą puodeliu arbatos su žolelėmis – ir pajusite, kad savaitgalį gerai pailsėjote, o pirmadienį galite „grįžti į mūšį“.

3 skambutis: hormoniniai sutrikimai

Jų priežastis gali būti banalus tam tikrų mikroelementų trūkumas. Tai labai greitai veikia lytinę funkciją, mėnesinių ciklą, seksualumą. Taip pat dirbant su daugeliu kitų sistemų ir organų, pavyzdžiui, kasa. Štai kodėl senėjimas kartais prasideda daug anksčiau, nei turėtų būti pagal „kalendorinį“ amžių.

Moterims po 35 metų palaipsniui prasideda kiaušidžių atsargų mažėjimas ir reprodukcinių galimybių mažėjimas. Neįmanoma sustabdyti ar sulėtinti vidinio biologinio laikrodžio. Bet sumažinti hormoninį senėjimą yra realu. Jį pastebimai pagreitina nuolatinis stresas ir tabako dūmai.

Pastaroji daro blogą įtaką kraujotakai, ypač mažuose induose, o kiaušidės jas tiesiog prasiskverbia. Be abejo, kenčia ir kiaušinių „gerovė“. Taigi pirmiausia atsisakykite blogo įpročio.

Ginkgo biloba augalo lapuose randamas labai aktyvus antioksidantų, apsaugančių nuo tabako dūmų ir kitokio kenksmingo aplinkos poveikio, kompleksas. Tai apsaugo nervų ląstelių membranose esančius riebalus nuo sunaikinimo laisvųjų radikalų dėka. Įsigykite sau gerą vaistą, kuriame yra daug šio augalo.

Stenkitės aprūpinti organizmą cinku ir selenu – jie yra labai svarbūs reprodukcinei sistemai. Austrėse yra daug cinko, tačiau šis delikatesas yra labai retas dalykas mūsų racione. Taigi „pasiimkite“ mikroelementų normą, įskaitant meniu kviečių gemalus, mėlynes, moliūgų sėklas, avižinius dribsnius. Norėdami aprūpinti kūną selenu, turite dažniau vartoti kokosus ir pistacijas. Šis naudingas mikroelementas taip pat randamas taukuose ir česnakuose.

Yra vaistų ir papildų, kurių aktyvioji forma yra cinkas ir selenas. Gerkite juos periodiškai.

Įvairių liaukų pagalba organizme subalansuojami hormonai. Skydliaukė, hipofizė ir antinksčiai rimtai veikia kūno darbą ir funkcijas.

Kai šios liaukos veikia ne taip, kaip turėtų, tai gali sukelti įvairių kūno sveikatos problemų. Hormonų pusiausvyros sutrikimas yra viena iš pagrindinių su tuo susijusių problemų.

Mityba dažnai yra pagrindinis daugelio sveikatos problemų kaltininkas. Įvairias mūsų kūno liaukas galima kontroliuoti ir prižiūrėti tiesiog pasirenkant sveiką maistą ir gyvenimo būdą. Vitaminų, mineralų trūkumas ir bendra mityba verčia mūsų kūno liaukas neveikti. Kadangi šios liaukos neturi reikiamos paramos, reikalingos mitybai, jos nesugeba palaikyti tinkamo lygio mūsų kūno ir įvairių funkcijų.

Taigi pirmasis žingsnis padedant subalansuoti hormonines problemas yra pradėti valgyti.

Cukrus ir krakmolas tiesiog nusidėvi jūsų kūnui. Jie taip pat prideda riebalų perteklių, padidina masę.

Dažniausiai mūsų kūnui reikalingas skaidulinis maistas, ypač vaisiai ir daržovės. Tik mažas žingsnis, kad būtų daugiau vaisių ir daržovių, kad jūsų dienos racionas galėtų labai pakeisti tai, kaip jūsų kūnas jaučiasi kasdien.

Kombinuoti vaistai rekomenduojami moterims, turinčioms natūralų menopauzę, kad būtų išvengta galimų komplikacijų. Jų vartojimo metu atnaujinamas hormoninis fonas ir natūralaus mėnesinio ciklo eiga: atsiranda menstruacinis kraujavimas. Stiprumas ir trukmė yra daug silpnesni ir mažiau nei natūralūs, tačiau kadangi dėl menstruacijų pažeidimų menopauzėje endometriumas pradeda tirštėti ir taip susidaro derlinga dirva gimdos vėžio išsivystymui, tai yra derinami hormoniniai vaistai, užkertantys kelią šiai ligai. Rekomenduojama jų vartoti praėjus bent dvejiems metams po paskutinių menstruacijų pradžios. Bet bet kokiu atveju gydymas atliekamas griežtai prižiūrint gydytojui.

Kai kurios moterys svorio padidėjimą sieja su pakaitinių hormonų vartojimu. Tikroji nutukimo priežastis šiame amžiuje turi būti ieškoma gausiai maitinantis riebiais riebalais ir angliavandeniais, taip pat nepakankama fizine veikla.

Taikant pakaitinę hormonų terapiją, kartais, be abejo, gali padidėti kūno svoris maždaug vienu kilogramu dėl skysčių susilaikymo organizme, tačiau šis reiškinys yra trumpalaikis, kaip ir krūtų padidėjimas, menstruacinės reakcijos.

Tuo pat metu sensta oda, kuri menopauzės metu kenčia nuo skysčių trūkumo, kai vartojami hormonus pakeičiantys vaistai tampa stangresni ir elastingesni, kai kurios veido raukšlės yra išlygintos, veidas atrodo gaivesnis ir jaunesnis.

Menopauzinio sindromo gydymui, be hormoninių vaistų, naudojami augalų ir homeopatiniai preparatai, biologinio rezonanso terapija, tačiau tik profilaktikai ir norint palengvinti išorinius simptomus – karščio bangas, prakaitą, nemigą. Deja, šie vaistai neužkerta kelio tokioms komplikacijoms kaip širdies ir kraujagyslių sistemos ligos, osteoporozė ir Alzheimerio liga.

Taip pat reikėtų nepamiršti, kad bet koks gydymas nebus efektyvus, jei jis nebus derinamas su saikingu fizinio aktyvumo ir poilsio režimu, normaliu miegu ir racionalia mityba.

Klimakteriniu laikotarpiu būtina psichinį ir fizinį stresą sureguliuoti taip, kad netrikdytų miego ritmas. Tam pirmiausia reikia eiti miegoti tuo pačiu metu. Prieš pat miegą nepageidautina sunkiai dirbti, vakarieniauti, ilgai žiūrėti televizorių, skaityti. Jei atsiranda pirmieji nemigos požymiai, pasivaikščiokite vieną ar dvi valandas prieš miegą.

Privalomi rytiniai pratimai atliekami kasdien nuo 15 iki 20 minučių, po to būtina atlikti vandens procedūras, įtrinti rankų ir kojų odą kietu rankšluosčiu. Kontrastiniai dušai, karštos pėdų vonios, bendros vonios, kurių vandens temperatūra 36 ° C, pridedant žolelių nuovirų 10–15 minučių, sumažina neuro-vegetatyvinius simptomus.

Patartina savarankiškai ir kūno masažą daryti sėdimoje vonioje, esant 25 ° C vandens temperatūrai 30 minučių.

Ypač svarbu subalansuota mityba, atsižvelgiant į patiekalų kalorijų kiekį, nes tai ne tik prevencinis, bet ir pagalbinis veiksnys gydant medžiagų apykaitos sutrikimus ir nutukimą menopauzės metu, virškinamojo trakto, kepenų, inkstų, širdies ir kraujagyslių ligų bei alerginių funkcijų atnaujinimą. sąlygos.

Į racioną turi būti įtraukti maisto produktai, kuriuose yra kalcio, fosforo ir kitų mineralų: daržovės, vaisiai, juoda duona su sėlenomis, pieno produktai (kefyras, jogurtas, varškė), ausys, džiovinti abrikosai, razinos, riešutai ir žolelės. Atsargiai įdėkite sviestą, sūrius, kiaušinius. Būtų puiku, jei pusryčius sudarytų vien vaisiai. Pripraskite bent ryte gerti tokį sulčių mišinį: morkos ir špinatai (santykiu 10: 6); morkos, burokėliai ir granatai (9: 3: 4), morkos, burokėliai ir agurkai (10: 3: 3), morkos, salierai ir petražolės (7: 4: 3). Išskirkite aštrų ir stimuliuojantį maistą.

Yra nustatyta, kad menopauzės pradžia gali būti atidėta. Norėdami tai padaryti, būtina vadovautis sveika gyvensena su privalomu, bet ne per dideliu fiziniu krūviu, kuris palaiko kūno atjauninimą: lytiniai hormonai, kurie fizinio krūvio metu išsiskiria į kraują, pratęsia moters reprodukcinę funkciją, kuri idealu turėtų būti išlaikyta iki jos gyvenimo pabaigos.

Kulminacija nėra tragiškos kūno senatvės pabaiga ir pradžia. Tai tik naujas gyvenimo etapas, kuris gali ir turėtų būti palankus. Galite pagaliau pradėti gyventi sau – skaityti, keliauti, daryti tai, kas jums patinka. Niekada nevėlu pradėti naują gyvenimą, ypač sulaukus keturiasdešimties.

 

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA