Home Žmonės Ką turime žinoti apie riebalų naudingumą ir sveikata

Ką turime žinoti apie riebalų naudingumą ir sveikata

by adminas
132 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Ar įmanoma geriau atsikratyti riebalų?

Tiesą sakant, priaugti perteklinį svorį iš riebalų nėra taip lengva, nes tai yra labai patenkintas produktas, o jo prisotinimui reikia labai mažai.

Suvartoti angliavandenių perteklių, pavyzdžiui, kepinius ir saldainius, yra daug lengviau gauti riebalais.

Tai, kad riebalai yra riebalai, dar nereiškia, kad jie nuo to riebaluojasi.

Šiuolaikiniai žmonės riebesni tampa būtent dėl ​​greitų angliavandenių.

Geriausias patarimas – atsisakyti saldaus ir krakmolingo maisto, nes svorio netekimas bus daug efektyvesnis.

Ar riebalai yra sunkus virškinimo produktas?

Žmogaus virškinimo traktui kiauliniai taukai yra natūralus produktas ir nesukelia virškinimo problemų, jei vartojama saikingai, apie 30 gramų per dieną.

Be to, paprastai žmogus nesugeba suvalgyti per daug riebalų – tai greitai sukelia pilnatvės jausmą.

Svarbu atsiminti, kad klasikinis sūdytas taukai lengvai virškinami, bet nerūkomi. Rūkydami sunaikinami kai kurie vitaminai ir maistinės medžiagos, todėl rūkyti kiauliniai taukai yra mažiau vertingas produktas. Be to, jis gali būti naudojamas tik nesergant virškinamojo trakto ir medžiagų apykaitos ligomis.

Natūralus produktas

Laisvai laikomų kiaulių riebalai turi didžiausią maistinę vertę – juose yra didžiausia naudingų riebalų rūgščių ir vitaminų koncentracija.

Jei kiaulė buvo šeriama grūdais, jos riebalų maistinė vertė buvo šiek tiek mažesnė.

Tačiau neabejojama vienu dalyku: kiauliniai taukai yra vienas iš nedaugelio produktų, kuriuose visiškai nėra konservantų ir transriebalų, skirtingai nei augaliniame aliejuje, keptuvėje įkaitintame aukštoje temperatūroje.

Ar riebalai suteikia energijos?

100 gramų šio skanaus produkto yra 770 kilokalorijų.

Dietologų teigimu, maksimali paros norma suaugusiam žmogui yra 30 gramų, o tai atitinka 231 kilokaloriją.

Šios energijos pakanka 50 minučių bėgiojimui, valandai dviračių ar 1,5 valandos laisvo ėjimo.

Tačiau tą pačią energiją galite gauti valgydami šokoladą.

Tačiau kalorijos skiriasi kalorijomis, nes saldus yra blogai, o kiauliniai taukai – gerai.

Jūsų pasirinkimas yra jūsų.

Iš ko gaminami riebalai ir kodėl jie yra sveiki?

Riebalai yra 99% riebalų, o juose beveik nėra angliavandenių ir baltymų.

Visų pirma, riebalai yra naudingi dėl riebalų rūgščių, kurios sudaro jų sudėtį.

Visų pirma, kiauliniuose taškuose yra iš dalies nepakeičiamos arachidono rūgšties, kuri yra smegenų ląstelių, kepenų ir antinksčių statybinė medžiaga.

Jo dariniai dalyvauja perduodant nervinius impulsus, taip pat raumenims (įskaitant širdies raumenį) ir imuninei sistemai.

40% riebalų sudaro oleino rūgštis, kuri stimuliuoja smegenis, padeda antioksidantų sistemoms, be to, reikalinga nervinių ląstelių mielino apvalkalui formuoti (kaip žinoma, mielino apvalkalo sunaikinimas yra pagrindinė išsėtinės sklerozės priežastis)

Oleino rūgštis taip pat sumažina širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir hipertenzijos riziką.

8% riebalų sudaro nepakeičiama linolo rūgštis, kuri yra nepakeičiamas ląstelių membranų komponentas ir sauganti ląsteles nuo sunaikinimo laisvųjų radikalų dėka.

Jame taip pat yra palmitoleino rūgšties, kuri stabilizuoja lipidų kiekį kraujyje.

Visi nuo vaikystės žino, kad karotinas turi gerą regėjimą.

Bet jūs galite jį gauti ne tik iš morkų, bet ir iš kiaulinių taukų.

Jame taip pat yra seleno, kuris reikalingas skydliaukės hormonams formuotis.

Rusijoje daugumai gyventojų trūksta šio elemento, todėl riebalai mūsų platumose yra ypač naudingi.

Be to, šiame švelniame produkte yra vitaminų A, B1, B5, D ir E, taip pat mikroelementų fosforo, kalio, kalcio, vario, cinko, natrio ir magnio.

Ar tiesa, kad riebalai kenkia širdžiai?

Ilgą laiką riebus maistas buvo nepelnytai laikomas kenksmingu, ypač širdžiai.

Tačiau per pastarąjį dešimtmetį mokslininkai padarė išvadą, kad gyvūniniai riebalai yra gyvybiškai svarbūs mūsų kūnui.

Savo organizmo struktūrinėms ir metabolinėms funkcijoms organizmas naudoja riebalus.

2017 m. Žurnale „Lancet“ buvo paskelbti tyrimo rezultatai, kurie parodė, kad riebalai vartojantys žmonės daug rečiau kenčia nuo širdies ir kraujagyslių ligų, insulto ir širdies priepuolių, palyginti su tais, kurie riebalus pakeitė angliavandeniais.

Tyrimo autoriai padarė išvadą, kad reikėtų persvarstyti maisto riebalų ribojimo rekomendacijas.

Riebalai padidina cholesterolio kiekį – ar tai gerai, ar blogai?

Riebaluose yra 60% nesočiųjų riebalų ir 40% sočiųjų riebalų.

Nesotieji riebalai padeda sumažinti cholesterolio kiekį.

Be to, riebaluose esančios mononesočiosios riebalų rūgštys stabilizuoja insulino lygį.

Dietologų teigimu, nesočiųjų riebalų vartojimas sumažina širdies ir kraujagyslių ligų išsivystymo tikimybę.

Sotieji riebalai padidina cholesterolio kiekį kraujyje, ir, pagal populiarų įsitikinimą, sukelia širdies ir kraujagyslių ligas.

Tačiau yra nemažai tyrimų, įrodančių, kad sočiųjų riebalų atmetimas nesočiųjų riebalų naudai, nors dėl to sumažėja cholesterolio kiekis kraujyje, visai nesumažina mirties nuo koronarinės širdies ligos rizikos, o kai cholesterolio yra per mažai, atvirkščiai, padidina šią riziką.

Kadangi skirtingi tyrimai prieštarauja vienas kitam, mokslo pasaulis negali tiksliai pasakyti, ar suvartoti riebalai sukelia koronarinę širdies ligą.

Taigi, atsižvelgiant į tai, kad riebaluose yra abiejų rūšių riebalų, galima rekomenduoti juos vartoti, tačiau nedideliais kiekiais – ne daugiau kaip 30 g per dieną.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA