Home Naujienos Jaunimo hormonas – piliulė senatvei

Jaunimo hormonas – piliulė senatvei

by adminas
150 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Jaunimo hormonas – piliulė senatvei

Šis hormonas vadinamas – „jaunystės ir grožio hormonu“. Ir ne veltui!

Melatoninas yra žmogaus paros ritmo reguliatorius , pagrindinis žmogaus kankorėžinės liaukos hormonas. Visuose žmonėse melatoninas aktyviai atstatomas nakties miego metu tuo pačiu metu – nuo 23 valandos iki 3 valandos nakties. Iš esmės šis hormonas gaminamas iš aminorūgšties triptofano, kuri į organizmą patenka su maistu.

Procesas yra toks: triptofanas kartu su kraujotaka pasiekia kankorėžinę liauką, čia virsta stipriu hormonu – serotoninu, o prasidėjus nakčiai šis hormonas virsta melatoninu. Kai tik saulė pakyla, iš triptofano vėl susidaro melatoninas.

Pablogėja budrumo ir miego laikotarpiai. Melatonino koncentracija kraujyje dažniau mažėja iki 60 metų, todėl senatvėje miegas tampa paviršutiniškas, o užmigti visada sunku. Melatonino gamybą galima koreguoti atsižvelgiant į amžių.

Jūs turite išmokyti savo kūną tuo pačiu metu užmigti, valgyti maistą, kuriame yra melatonino, ir vartoti vitaminus. Atminkite: kuo vėliau einate miegoti, tuo mažiau gaminasi melatonino, tuo anksčiau einate miegoti, tuo sveikesnis ir jaunesnis esate. Tik gilaus miego fazėje dėl melatonino organizmas atnaujinamas ląstelių lygiu.

Norėdami sukurti svajonę, turite:

  1. Vakare, norint išvengti santykių išaiškinimo, nervų sistema patiria stresą. Nervų sistema turėtų būti subalansuota ir rami. Atminkite, kad stresą slopina hormonų gamyba.
  2. Vakarienę stenkitės įtraukti aminorūgštis triptofanu. Tokie produktai yra: pienas, jūros gėrybės, vištiena, kalakutiena, žuvis, kepenys, kiaušiniai, varškė, avižiniai dribsniai, keptos bulvės, daržovės, žemės riešutai, migdolai, moliūgų sėklos, datulės, bananai.
  3. Nevalgykite prieš miegą, geriau išgerti stiklinę pieno su medumi, šiek tiek rūgštaus pieno produkto ar raminančią žolelių arbatą. Šie produktai skatina melatonino gamybą.
  4. Jūsų miegamasis turėtų būti skirtas tik miegui. Čia nėra vieta kalbėtis telefonu ar žiūrėti televizorių.
  5. Daug geriau miegoti vėsiame kambaryje, todėl prieš miegą miegokite pro atvirą langą arba gerai vėdinkite kambarį.
  6. Melatoninas gali būti naudojamas kaip vaistas, jis gaminamas sintetiniu būdu tablečių ir kapsulių pavidalu. Jums reikiamos dozės pasirinkimą nustato tik gydytojas! Jei jūsų kūnui reikia palaikymo, tada padėkite jam.
  7. Kartais melatonino gamyba padidėja po valandos sportinių pratimų.
  8. Laikui bėgant ši liauka patiria vadinamąjį kalcifikacijos procesą, jos produktyvumas mažėja. Norėdami to išvengti, laikykitės augalinės dietos, kurioje gausu antioksidantų, kurie neutralizuoja laisvuosius radikalus. Venkite alkoholio, riebaus maisto ir niekada nerūkykite.

    Pakankamas kiekis melatonino yra jaunystės hormonas:

    • atkuria gyvybingumą;
    • atjaunina kūną;
    • apsaugo ląsteles nuo kancerogenų, radiacijos, herbicidų ir pesticidų;
    • Tai neutralizuoja vėžinio naviko susidarymą;
    • lėtina senėjimo procesą;
    • stiprina imuninę sistemą;
    • kontroliuoja kūno svorį, apsaugo nuo nutukimo;
    • padeda susidoroti su stresu;
    • padidina galimybę patirti džiaugsmą ir malonumą;
    • sumažina cholesterolio kiekį kraujyje;
    • mažina kraujo spaudimą, mažina galvos skausmą;
    • padeda susidoroti su širdies aritmijomis;
    • sumažina osteoporozės riziką.

    Melatoninas turi galingą antioksidantą ir priešnavikinį poveikį! Melatoninas yra jaunystės hormonas! 

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA