Home Receptai Garantuojamas 5 kg svorio netekimas vos per 5 dienas

Garantuojamas 5 kg svorio netekimas vos per 5 dienas

by adminas
595 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Dietų gausa ir rekomendacijos dėl svorio dažnai painioja. Tiesa, kad taip sunku rasti sau geriausią variantą.

Aišku, numesti papildomų svarų nėra taip paprasta.

Tam reikės ne tik dietos, bet ir fizinių pratimų rinkinio, visiško neigiamų įpročių atmetimo, miego normalizavimo ir tinkamo skysčių vartojimo.

Jei reikia ištaisyti formą, o yra tik kelios dienos, tuomet geriau naudoti patikrintą universalią dietos versiją.

Tik per 5 dienas galėsite numesti 5 kg perteklinio svorio.

Jei šiuo laikotarpiu papildomai užsiimate gimnastika, rezultatas gali viršyti jūsų lūkesčius. Galite patikrinti dabar.

Taigi, čia yra jūsų meniu artimiausioms 5 dienoms:

Diena 1

Pusryčiai: 1 nuluptas apelsinas, supjaustytas 1 tarkuota morka ant rupios tarkos, 2 kietai virti kiaušiniai, puodelis kavos be cukraus.
Pietūs: 10 vnt. be kaulų džiovintų slyvų, pamirkytų šiltame vandenyje, 1 didelis obuolys (geriau žalias).
Vakarienė: 1 puodelis neriebaus kefyro.

2 diena

Pusryčiai: 1 porcija paruoštos netirpios kavos be cukraus ir 100 g neriebaus sūrio (granuliuoto varškės, tofu, rikotos ar mocarelos).
Pietūs: 1 kietai virtas kiaušinis, geriausia be druskos.
Vakarienė: 2 dideli apelsinai arba 2 prinokusios kriaušės.

3 diena

Pusryčiai: 2 puodeliai šilto iš anksto virinto pieno.
Pietūs: pavasario salotos iš 3 agurkų (mažų), 2 pomidorų ir alyvuogių aliejaus padažų, 200 ml obuolių sulčių.
Vakarienė: 200 ml šilto pieno su 1 šaukšteliu. medus.

4 diena

Pusryčiai: 200 ml žaliosios arbatos su 0,5 šaukštelio. cukraus, saujos avižinių dribsnių, iš anksto mirkytų šaltame vandenyje.
Pietūs: daržoves pasirinkti pagal asmeninius pageidavimus (galite valgyti tai, kas jums patinka, kiekis nėra ribojamas).
Vakarienė: uogos ir vaisiai, ne daugiau kaip 0,5 kg (apelsinai, braškės, persikai, vyšnios).

5 diena

Pusryčiai: 100 g neriebaus varškės, 100 ml jogurto, 1 nedidelis apelsinas.
Pietūs: 1 virtas kiaušinis be druskos, sauja baltųjų kopūstų salotų.
Vakarienė: 200 ml neriebaus kefyro, 100 g kieto sūrio.

Tinkama dieta yra kelias į gražią figūrą. Yra vienas svarbus punktas, kurį reikėtų atsiminti taisant svorį. Tai susiję su vandens balansu. Jei jis nebus pastebėtas, tada kilogramai greitai atsigaus.

Atminkite, kad per parą reikia suvartoti 2 litrus skysčių. Naudokite išgrynintą virintą vandenį, gerdami jį mažais gurkšneliais visą dieną.

Patirkite greito ir tinkamo svorio metimo poveikį sau ir būtinai pasidalinkite rezultatais su mumis.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA