Home Įdomybės Dažnas pietų miegas naudingas jūsų sveikatai

Dažnas pietų miegas naudingas jūsų sveikatai

by adminas
215 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Esant dabartiniam gyvenimo tempui, mes dažnai aukojamės miegui, tačiau tai sukelia labai blogas pasekmes sveikatai.

Todėl jums patogiu metu pabandykite bent atsigulti. Ši praktika padės pagerinti smegenų veiklą, žodinę atmintį, suvokimo ir statistinį mokymąsi.

Tai taip pat gali padėti sumažinti stresą, pagerinti medžiagų apykaitą, pagerinti širdies sveikatą ir sumažinti kraujospūdį.

Yra trys nevalgių kategorijos:

  • suplanuotas, kuris padeda išvengti nuovargio;
  • kritinė padėtis, kai tiesiogine prasme nukrentate kojas ir nusprendžiate atsipalaiduoti;
  • įprasta, kai kiekvieną dieną tyčia eini miegoti, kad miegotum tuo pačiu metu.

Tyrimo duomenimis, suaugę vyrai, kurie miršta 3 kartus per savaitę, 37% rečiau miršta nuo širdies ir kraujagyslių ligų.

Remiantis 2008 m. Atliktais tyrimais, nap gerina psichinę sveikatą geriau nei kofeinas.

Napsos, priklausomai nuo trukmės, gali turėti įvairių naudos sveikatai:

  • 20 minučių – pagerina atmintį, protinę veiklą;
  • nuo 20 iki 30 minučių – padidina kūrybiškumą ir pagerina atmintį;
  • nuo 30 iki 60 minučių – pagerina sprendimų priėmimo įgūdžius;
  • nuo 60 iki 90 minučių – užtikrina greitą miegą, padeda perkrauti smegenis.

Ar dažnai miegate dienos metu?

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA