Home Receptai 7 geriausi natūralūs skausmą malšinantys vaistai, kad vėl nereikėtų gerti tablečių

7 geriausi natūralūs skausmą malšinantys vaistai, kad vėl nereikėtų gerti tablečių

by adminas
239 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Pirmoji šiuolaikinio žmogaus reakcija į skausmą yra tabletės išgėrimas. Tačiau tai toli gražu nėra pats naudingiausias variantas mūsų organizmui, rašo „Nutrition Explained“.

Tabletė tiesiog nutraukia nervinius ryšius tarp nervų galūnių ir skausmo šaltinio. Be to, visas tabletes sudaro sintetinės medžiagos, svetimos mūsų organizmui.

Taip pat galite atsikratyti skausmo naudodamiesi natūraliomis priemonėmis – mes kalbame apie penkis geriausius natūralius skausmą malšinančius vaistus.

1) gvazdikai.

Gvazdikėliai, kaip ir kitos žolelės, yra plačiai naudojami gydant įvairias ligas: malšina pykinimą, gydo peršalimą, kovoja su galvos ir dantų skausmais, taip pat malšina artrito skausmus.

Be sveikų gvazdikėlių, dabar galite rasti miltelių ir aliejaus. Šis prieskonis dažnai naudojamas kaip vietinis skausmo malšintuvas nuo mėlynių. Eugenolis (aktyvusis gvazdikėlių ingredientas) yra daugelio skausmą malšinančių vaistų dalis.

Tiesiog tepkite aliejų su gvazdikėlių aliejumi: tai labai koncentruota medžiaga, kuri gali padidinti kraujavimą iš organizmo.

2) Čili.

Čilėje yra medžiaga, kurią mokslininkai meiliai vadina „kapsaicinu“, kuri sumažina skausmo signalų intensyvumą (nors iš pradžių gali atrodyti, kad ji tapo dar skausmingesnė).

O Notingemo universiteto (JK) mokslininkai tvirtina, kad kapsaicinas taip pat sukelia didžiulę piktybinių ląstelių žūtį. Taigi į savo racioną galite saugiai įtraukti raudonųjų pipirų, nelaukdami, kol paspausite koją ant stalo kampo.

Naudojimas: geriau naudoti kapsaicino tepalus, bet jei ne, sutrinkite nedidelį pipirų gabalėlį ir nuvalykite įbrėžtą vietą.

3) ciberžolė.

Kurkuminas yra pagrindinė veiklioji ciberžolės medžiaga, veikianti kaip antioksidantas. Geltonai oranžinis prieskonis malšina uždegimą, gerina virškinimą ir malšina skrandžio skausmą, psoriazę ir opas.

Įrodyta, kad kurkuminas kovoja su vėžiu. Dėl to, kad ciberžolė gerina kraujotaką ir plonina kraują, ji gali būti naudojama galvos skausmams.

Įpilkite ½ šaukštelio. ciberžolė gatavame inde arba šviežiai išspaustos sultys – analgezinis poveikis ilgai neužtruks.

4) gluosnio žievė.

Savo sudėtyje jis turi salicino, kuris yra aspirino dalis. Senovėje žmonės kramtydavo gluosnio žievę, o dabar ją galima rasti kolekcijos pavidalu, kuri viriama kaip arbata.

Žievė padeda kovoti su galvos skausmais, nestipriais nugaros skausmais ir net osteoartritu.

Tačiau išmokykite, kad jei jūs netoleruojate aspirino, bausmė už gluosnius jums taip pat neveiks. Tai gali sukelti tokį patį šalutinį poveikį kaip ir aspirinas: skrandžio sutrikimas ir inkstų funkcijos sulėtėjimas.

5) Imbieras.

Analgetinės imbiero savybės yra moksliškai patvirtintos, jo sudėtyje yra medžiagos gingerolis, jis palengvina įvairių rūšių skausmą, net sukeltą artrito.

Arbata su imbieru yra geriausia moteriška priemonė norint sumažinti skausmą menstruacijų metu. Jei imbiero sultis sustiprinsite pridėdami medaus, poveikis taps ryškesnis.

Imbierų sultys taip pat veiksmingos esant skrandžio skausmams, kuriuos sukelia nevirškinimas.

6) Česnakai.

Česnakai pasižymi antioksidantinėmis ir priešuždegiminėmis savybėmis, kurios gali padėti sergant artritu ir kitais skausmais.

Taigi atliekant vieną iš tyrimų buvo nustatyta, kad česnako vartojimas du kartus per dieną 4-6 savaites padeda ne blogiau nei įprasta reumatoidinio artrito terapija.

Tyrimai taip pat parodė, kad česnakai yra atsakingi už lipidų mažėjimą, kraujo tirštinimą, kovą su hipertenzija, vėžiu ir turi antioksidacinį bei antimikrobinį poveikį.

7) Akvamarinas.

Aquamine yra natūralus daugelio mineralų papildas, gaunamas iš dumblių Lithothamnium calcareum, augančių prie Airijos krantų.

2008 m. Tyrimas teigia, kad akvaminas gali sumažinti osteoartrito sukeltą uždegimą ir sąnarių įtampą.

Žmonės, kurie vartojo akvaminą, jau po mėnesio skausmą sumažino 20 proc. Jie taip pat parodė mažiau sąnarių įtampos nei kontrolinė grupė, kuri vartojo „manekeną“ (placebą).

Būtinai atkreipkite dėmesį į šią naudingą informaciją.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA