Home Žmonės 6 kūno riebalų rūšys – ir kaip atsikratyti kiekvieno iš jų

6 kūno riebalų rūšys – ir kaip atsikratyti kiekvieno iš jų

by adminas
193 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Mesti svorį yra tik dalis istorijos. Taip pat būtina sumažinti riebalų procentą organizme.

Kiekvienas žmogus turi savo kūno sudėjimą , todėl nėra universalaus riebalų deginimo metodo.

Tačiau mokslininkai išskiria 6 skirtingus riebalų lokalizacijos tipus ir kiekvienas turi savo kovos metodus.

1. Riebalai viršutinėje kūno dalyje.

Priežastis : atsiranda dėl kalorijų pertekliaus ir sporto stokos.

Sprendimas : susikoncentruokite į aerobikos pratimus – vaikščiokite, bėgiokite, plaukite 30 minučių per dieną. Be to, neįtraukite saldumynų ir sulčių iš dietos, nes tai yra tuščių kalorijų šaltinis.

2. Rieba apatinėje pilvo dalyje.

Priežastis : stresas, depresija ir nerimas.

Sprendimas : išmokite atsipalaiduoti. Dėl streso hormono kortizolio jūsų skrandyje kaupiasi riebalai, todėl meditacija ar kvėpavimo pratimai yra geras pasirinkimas.

3. Riebalai klubuose ir sėdmenyse.

Priežastis : glitimo perteklius maiste.

Sprendimas : treniruotėse sutelkite dėmesį į kojas, eikite laiptais, o ne liftu. Būtinai pusryčiaukite, nes tai suaktyvina medžiagų apykaitą.

4. Rieba ant skrandžio.

Priežastis : besaikis gėrimas.

Sprendimas : alkoholis turi labai daug kalorijų, todėl sumažinkite jo suvartojimą iki minimumo. Valgykite dalimis: 5-6 kartus per dieną mažomis porcijomis.

5. Riebalai apatinėje kūno dalyje, įskaitant blauzdas.

Priežastis : būdinga moterims, turinčioms venų problemų.

Sprendimas : norint išvengti patinimo, reikia nustoti valgyti sūrų maistą. Pabandykite šiek tiek treniruotis kas 30 minučių.

6. Riebalai ant nugaros ir viršutinės pilvo dalies.

Priežastis : mažas fizinis aktyvumas.

Sprendimas : miegokite daugiau, tai subalansuos hormonų pusiausvyrą, valgykite 3–4 kartus per dieną. Ir sportuokite dažniau.

Kokį kūno tipą turite?

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA