Home Receptai 5 ypač staigūs pratimai elastingam užpakaliui ir grakščioms kojoms

5 ypač staigūs pratimai elastingam užpakaliui ir grakščioms kojoms

by adminas
147 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

5 veiksmingi ir paprasti pratimai, kad sėdmenys ir kojos atrodytų dailiai ir tiktų.

Norėdami, kad treniruotės būtų veiksmingos, turite atlikti įvairius pratimus ir nuolat didinti pakartojimų skaičių. Pvz., Šiandien jūs pritūpote 10 kartų, rytoj 15, kitą dieną 20, o po savaitės paprastai pratimą pakeisite lunges. Nežinote, kaip sugalvoti tiek daug pratimų? Pridėkite neįprastus pratimus prie pagrindinių ir jūs pastebėsite rezultatą!

5 veiksmingi sėdmenų ir kojų pratimai

  • Kojų keltuvo tiltas
  • Kelio kojos į šoną
  • Pėda atgal
  • Peršokti pritūpimai
  • Kick  

1. Kojos pakėlimas

Atsigulkite ant nugaros, pėdas pastatykite ant grindų, padėkite rankas išilgai kūno. Pakelkite tiesią koją aukštyn. Nuplėškite dubenį nuo grindų, lėtai kelkite į viršų, neišpjaudami pečių ašmenų.

Po baseino nuleidimo ant grindų. 15 pakartojimų Tada atlikite pratimą kita koja. Jūs galite įdėti svarmenį ant baseino, kaip nuotraukoje.

2. Pakelkite kojas į šoną, stovėdami ant kelio

Atsiklaupkite ant kelių, uždėkite dešinę ranką ant klubo, sulenkite į kairę pusę, atsiremkite į kairįjį delną. Ištiesinkite dešinę koją, paimkite ją į šoną ir pakelkite. Atlikite 20 pakartojimų, tada su kita koja.

3. Kojų vedimas atgal

Atskirkite kojų pečių plotį. Paimkite hantelius į rankas, delnus laikykite priešais vienas kitą klubo lygyje. Iš šios padėties tuo pačiu metu paimkite tiesią koją atgal, ištieskite rankas į šonus, kol ji bus visiškai ištiesta. Grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite 15 pakartojimų kiekvienai kojai.

4. Peršokti pritūpimai

Atskirkite kojų pečių plotį. Šiek tiek atsisėskite, padėkite rankas atgal. Iš šios padėties pradėkite kelti rankas aukštyn, o šokinėkite. Po šuolio vėl atsisėskite ir patraukite rankas atgal. Atlikite 20 pakartojimų.

5. Kick

Užlipkite ant keturkojo, padėkite rankas ant alkūnių. Traukite koją link savęs, pakelkite ją ir sulenkite, kad gautumėte 90 laipsnių kampą. Tada visiškai ištieskite koją ir padėkite ją atgal ant grindų.

Pažiūrėkite į šias vasaros nuotraukas ir įsivaizduokite, kaip nuostabiai atrodysite paplūdimyje. Pabandykite dabar jaustis aukščiau vėliau. Paskelbė econet.ru.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA