Home Naujienos 5 priežastys ką kiekvieną dieną reikia daryti su rankomis

5 priežastys ką kiekvieną dieną reikia daryti su rankomis

by adminas
394 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Atsistojimas ant rankų yra puikus pratimas, kurio pranašumai dažnai neįvertinami dėl vienos paprastos priežasties: dauguma žmonių mano, kad jie tiesiog nesugeba.

Tačiau tai ne visai taip – tai, kad nedalyvavote gimnastika, kai buvote jaunesnė, o dabar nesate jogos meistras, dar nereiškia, kad negalite pradėti daryti rankų darbo.

Rankinės padeda smagiai praleisti laiką ir išlaisvinti savo vidinį vaiką, tačiau jos taip pat labai naudingos jūsų sveikatai, ypač jei tai pradedate daryti kiekvieną dieną.

Ar tai padarysite šalia sienos ar kambario viduryje, nėra taip svarbu, nes bet kokiu atveju jie yra:

1. Padeda stiprinti ir stiprinti viršutinę kūno dalį

Norėdami bent šiek tiek teigiamo laiko atsistoti aukštyn kojomis, jums reikės stiprių pečių, rankų ir nugaros.

Kai žmonės pirmą kartą bando atlikti rankinį žaidimą, jiems retai užtenka energijos daugiau nei kelioms sekundėms.

Norėdami palaipsniui sustiprėti, pradėkite daryti rankinį per tris rinkinius po 5-10 sekundžių.

Palaipsniui atkreipkite šį laiką į minutę ar dvi per rinkinį.

Treniruokitės kiekvieną dieną, o jūs pats nepastebėsite, kaip tapsite daug stipresnis.

2. Stiprinkite pusiausvyros jausmą

Jei kada nors bandėte padaryti rankinį, tada žinote, kad tam jūs turite būti ne tik stiprūs, bet ir sugebėti išlaikyti pusiausvyrą, kad nenukristumėte.

Tai ypač svarbu, jei stengiatės atlikti rankines atramas be išorinės paramos, nes tokiu atveju turėtumėte nuolat stebėti raumenis, keisdami kūno padėtį, kad išvengtumėte kritimo.

Rankų laikymas be atramos arba atlikimas prie sienos ir kiek įmanoma ilgiau pakėlus kojas nuo jos, leis sustiprinti pusiausvyros jausmą taip, kaip joks kitas pratimas negali.

3. Pagerinkite nuotaiką

Atsistojimas ant rankų ne tik sustiprins ir sustiprins jūsų pusiausvyros jausmą, bet ir pagerins nuotaiką, nes kraujo skubėjimas į smegenis turi malšinantį nuovargį ir ramina, ypač kai jaučiate stiprų stresą.

Be to, rankinės pagerina jūsų nuotaiką, nes padeda sumažinti streso hormono kortizolio gamybą, o tai ne tik padeda sumažinti jūsų streso lygį, bet ir gali jus išgelbėti nuo depresijos ir nerimo pradžios.

4. Stiprinkite savo abs

Ar pavargote nuo daugybės valandų pilvo mankštos? Tokiu atveju greičiausiai jus sudomins faktas, kad rankos stovai taip pat stiprina spaudos raumenis. Ir ne tik jie.

Norėdami išlikti aukštyn kojomis, jūs nuolatos darote mažus raumenų judesius, tai reiškia, kad stiprinate savo abs, taip pat kitas pagrindines raumenų grupes, tokias kaip šlaunies raumenys, blauzdos ir nugaros raumenys.

Kiekvieną dieną dirbdami rankomis, netrukus rasite gerai subalansuotą, stiprų kūną.

5. Skatinti kaulų sveikatą, tinkamą kraujotaką ir kvėpavimą.

Kadangi rankos stovai yra sunkumų kilnojimo pratimai, jie padeda sustiprinti kaulus, todėl jūs mažiau jautrūs osteoporozei.

Ranka reiškia jūsų stuburą, ypač naudingi pečių kaulai, rankos ir riešai.

Na, be to, rankinė padeda padidinti kraujo apytaką viršutinėje kūno dalyje, tuo pačiu malšindama pėdų ir kojų stresą bei tempdama diafragmą – tai, savo ruožtu, padidina kraujo tekėjimą į jūsų plaučius.

Taigi, kiekvieną dieną pradėkite daryti po ranka – bent jau porą požiūrių. Jūs ne tik sustiprinsite savo sveikatą, bet ir linksminsitės!

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA