Home Įdomybės 5 Patarimai Kaip sužinoti maistingų medžiagų trūkumą

5 Patarimai Kaip sužinoti maistingų medžiagų trūkumą

by adminas
104 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Vitaminų trūkumas šiomis dienomis yra labai dažnas, o jų sveikata gali būti gana rimta.

Jie netgi gali sukelti mirtį. Pavyzdžiui, vitaminas A per pastarąjį dešimtmetį nužudė daugiau nei 8 milijonus vaikų.

Daugiau nei milijardui žmonių visame pasaulyje trūksta vitamino D.

Ši problema yra neabejotinai labai paplitusi ir vadinama epidemija.

Ar turite mineralų ar vitaminų trūkumą? Pažvelk į savo veidą ir sužinok!

5 maistingų medžiagų trūkumo požymiai, kuriuos matote ant veido

Akys
patinusios Akys gali būti miego trūkumo rodiklis, tačiau jos taip pat gali reikšti mažą jodo kiekį organizme.

Negalima pasikliauti perdirbta druska, kad gautumėte jodo, nes tai nėra organizmo naudojama forma.

Jodas padės pašalinti endokrininius sutrikimus, tokius kaip bromas ir fluoras, ir palaikys skydliaukės funkciją, o tai savo ruožtu sumažins patinimą

Valgykite tai: pupelės, jūros daržovės, tokios kaip jūros dumbliai ir wakame, ganyklų kiaušiniai ir kefyras (geriausia iš žalio ožkos pieno).

Blyškios lūpos
Blyškios lūpos yra dažnas geležies trūkumo simptomas.

Tiesą sakant, Ligos kontrolės centrų duomenimis, šis deficitas yra labiausiai paplitęs JAV.

Daugelis žmonių žino apie geležies stokos anemiją, tačiau bet koks nuovargis gali reikšti geležies trūkumą organizme.

Valgykite tai: razinos, spirulina, lęšiai, tamsus šokoladas (kakava!), Špinatai ir kitos tamsiai žalios lapinės daržovės.

Ypač blyški oda
Jei jūsų oda tapo labai blyški, tai gali reikšti vitamino B12 trūkumą. Jei kūnas gauna mažiau B12, nei jam reikia, jūs pradėsite jaustis pavargę, o jūsų oda kentės.

Valgykite tai:
 Vitamino B12 papildai, ganyklų kiaušiniai ir (arba) sūriai.

Sausi plaukai Ar
pastaruoju metu jūsų plaukai tapo trapūs ir sausi? Ar pastebėjote daug pleiskanų ant galvos odos? Šie požymiai rodo biotino, žinomo kaip vitaminas B7, trūkumą.

Valgykite tai: grybus, pupeles, avokadus, riešutus, ypač graikinius riešutus, saulėgrąžų sėklas ir žaliuosius žirnelius.

Kraujavimas iš dantenų
Ar pastaruoju metu kraujuoja dantenos? Tai gali būti vitamino C. trūkumo požymis.

Šis vitaminas yra būtinas norint apsisaugoti nuo peršalimo ligų, tačiau jo trūkumas sukels ne tik slogą: kraujavimą iš nosies, patinusius sąnarius, kraujavimą iš dantenų.

Atkreipkite dėmesį, kad mes negaminame vitamino C, todėl jūs turėtumėte jo gauti iš savo dietos .

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA