Home Receptai 4 pagrindiniai kaklo stuburo pratimai padės pamiršti skausmą ir osteochondrozę!

4 pagrindiniai kaklo stuburo pratimai padės pamiršti skausmą ir osteochondrozę!

by adminas
38 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Mūsų gimdos kaklelio stuburas visada yra įtemptas. Darbo dienos metu pasilenkiame virš popierių. Mokiniai mokykloje taip pat yra nepatogioje padėtyje. Važiuodami transportu „lenkiame galvą“ prie telefonų, planšetinių kompiuterių, knygų. Dėl to mes pradedame turėti sveikatos problemų. Osteochondrozė, neuritas, perkrova, druskos nuosėdos, kraujagyslių susiaurėjimas ir kiti negalavimai. Kaip išvengti visų šių ligų ir atsikratyti skausmo gimdos kaklelio srityje?

Pratimų eiga

Jei norite išvengti gimdos kaklelio apykaklės ligų, turite atlikti 4 pagrindinius pratimus kasdien!

1. Padėkite rankas už kaklo. Sukamaisiais judesiais masažuokite gimdos kaklelio raumenis 2-3 minutes. Tai padės raumenims atsipalaiduoti ir pasiruošti tolesniam jų treniravimui.

2. Pradėkite sukdami galvą. Lėtai pasukite galvą į kairę, tada į dešinę. Atlikite visus judesius sklandžiai, be nereikalingo trūkčiojimo. 10 pakartojimų kiekviena kryptimi.

3. Lėtai pakreipkite į priekį ir atgal. Pakartokite 10 kartų.

4. Mes pereiname prie sukimosi judesių. Norėdami tai padaryti, nuleiskite smakrą žemyn, bandydami prikibti prie kūno. Lėtai pradėkite sukti galvą pagal laikrodžio rodyklę. Atlikite pratimą apgalvotai. 5 kartus į vieną pusę ir 5 kartus į kitą pusę.

Išbandykite kiekvieną pratimą, kiek galite. Jei jaučiate skausmą, tuomet verta pratimą daryti ne taip intensyviai. Atlikę šiuos 4 pagrindinius pratimus, turėsite atlikti tempimą kaklo stuburui.

Tempimas gimdos kaklelio stuburui

Po treniruotės mūsų kaklu raumenys turi išsitempti. Jums tai padės du paprasti pratimai iš tempimo komplekso:

• Padėkite rankas priešais save ant stalo taip, lyg vėl būtumėte prie mokyklos stalo. Laikykite nugarą tiesiai. Lėtai nuleiskite galvą, paliesdami rankas. Pajusite malonią stuburo įtampą.

• Uždėkite kairįjį lanką kairėje kaklo pusėje. Lėtai ir maksimaliai pakreipkite galvą į dešinę pusę. Užmerkite akis ir pajuskite raumenų įtampą. Laikykite šioje pozicijoje 5-8 sekundes. Tada atlikite šį pratimą, bet veidrodiniu pavidalu.

Visą pratimų kompleksą per dieną turėtumėte atlikti 2–3 kartus. Taigi atliksite profilaktiką ir pašalinsite susikaupusią įtampą kaklo stuburo srityje. Turėtumėte stebėti savo laikyseną – tai tik teigiamai paveiks bendrą jūsų sveikatą.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA