Home Įdomybės 4 įpročiai, dėl kurių jūsų kūnas degina riebalus

4 įpročiai, dėl kurių jūsų kūnas degina riebalus

by adminas
379 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Nustebsite, kaip tai lengva!

Yra daugybė riebalų deginimo būdų. Vienas iš jų yra ketogeninė dieta. Dieta, ribojanti angliavandenių vartojimą. Todėl šios dietos skatina organizmą suaktyvinti medžiagų apykaitos procesą, vadinamą ketozė. Šiame straipsnyje sužinosite apie 4 įpročius, kurie privers jūsų organizmą deginti riebalus.

Ketozė yra natūralus procesas, kurio metu kūnas degina kaupiamus riebalus ieškodamas energijos. Kadangi kūnas naudoja riebalus kaip kurą, šis procesas leidžia greitai numesti svorio.

Kuo skiriasi ketozė?
Per ketozę galite:

Mesti svorį greičiau, nes kaupsite riebalus kaip energijos šaltinį.
Padėkite savo kūnui efektyviau vartoti riebalus.
Tai taip pat padeda kūnui geriau įsisavinti angliavandenius.
Skatinkite pilnatvės jausmą.

Pirmosiomis dietos dienomis jus gali kankinti bloga nuotaika ir jaustis pavargę. Nesijaudinkite, tai yra kūno prisitaikymo prie mažai angliavandenių vartojimo proceso dalis. Jei jau nusprendėte laikytis svorio metimo režimo, tuomet turėtumėte praktikuoti šiuos 4 įpročius.

1. Valgykite kokosų aliejų

Kokosų aliejus reikalingas norint sudeginti riebalus per ketozę. Šiame augaliniame aliejuje gausu vidutinės grandinės trigliceridų. Dėl to riebalai gali būti greitai absorbuojami. Dėl to šie riebalai yra geras energijos šaltinis, nes kepenys juos paverčia ketonais.

2. Sumažinkite angliavandenių vartojimą
Jei norite sudeginti riebalus, svarbu kiek įmanoma sumažinti angliavandenių suvartojimą. Jūs neturėtumėte viršyti 15-20 gramų angliavandenių per dieną. Dėl to kūnas negalės naudoti cukraus ar gliukozės kaip energijos šaltinio. Todėl jis sieks gauti reikiamą energiją iš organizme susikaupusių riebalų ir riebiųjų rūgščių.

3. Valgykite baltymus.
Norint sudeginti riebalus, svarbu vartoti baltymus , ypač laikantis dietos. Jei sukaupti riebalai deginami, galite prarasti raumenų masę. Todėl baltymai yra būtini raumenims atsistatyti.

4. Įtraukite gerųjų riebalų.
Pabandykite į savo racioną įtraukti sveikų riebalų, tokių kaip alyvuogių aliejus, avokadas ir ghi. Tačiau būkite atsargūs, svarbu pasirinkti natūralius ir ekologiškus produktus, kad būtų išvengta cheminių produktų naudojimo.

Rekomenduojama pamažu atstatyti savo mitybą, palaipsniui angliavandenių turinčius produktus pakeisti baltymais. Taip pat į savo racioną įtraukite daugiau žalių lapinių daržovių.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA