Home Receptai 10 lieknų moterų paslapčių, į kurias reikia atkreipti dėmesį

10 lieknų moterų paslapčių, į kurias reikia atkreipti dėmesį

by adminas
118 peržiūra
Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Nori numesti šiek tiek svorio ir nebadauti. Padarykite figūrą į normalią, atlikdami šiuos 10 paprastų gudrybių.

Svorio metimas reikalauja daug valios ir drausmės, tačiau net jei reguliariai nevaikščiojate į sporto salę, bėgate ar nesilaikote griežtų dietų – galite numesti svorio ir kitais būdais. Kasdien naudodamiesi šiais 10 mažų triukų, ne tik numesite svorio, bet ir daugiau nepriaugsite.

10 mažų lieknų moterų gudrybių:

1. Visada pradėkite valgyti su stikline vandens: tai padės sutaupyti dehidratacijos ir pasijusti pilniau, o tai padės išvengti persivalgymo.

2. Atlikite šiuos mažus triukus kiekvieno valgymo metu: vietoje įvairių salotų užpilų tiesiog įpilkite šaukštą alyvuogių aliejaus, kad galėtumėte apsisaugoti nuo papildomų 80 kalorijų, visada rinkitės šviežius, o ne džiovintus vaisius. Ši technika žymiai sumažins kalorijų skaičių.

3. Vietoj sausainių ir saldaus deserto visada su savimi turėkite mažą gabalėlį tamsaus šokolado. Tai greitai numalšins jūsų potraukį saldumynams ir užtikrins energingą smegenų veiklą. Jums gali būti nepažįstami keletas pirmųjų kartų ir vis tiek norite kažko daugiau, tačiau atminkite – atsiribosite nuo priklausomybės nuo cukraus ir „sutaupysite“ nuo daugybės kalorijų.

4. Stenkitės visada kontroliuoti suvartoto maisto kiekį: jei norite numesti svorio, svarbu išlaikyti tinkamą porciją kiekvieno valgymo metu. Iš anksto išmatuokite savo pietus, užuot valgydami iš milžiniškų lėkštių. Naudokite mažas plokšteles – tokiu būdu porcija vizualiai pasirodys didesnė. Ir nedelsdami pašalinkite likučius, kad nekiltų pagunda suvalgyti dar vieną kąsnį.

5. Daugiau judėjimo dienos metu: net jei neskiriate daug laiko treniruotėms, galite sudeginti keletą papildomų kalorijų, stengdamiesi šiek tiek judėti dienos metu. Darykite pertraukėles darbo metu, tiesiog vaikščiokite po biurą, rinkitės laiptus, o ne liftą ar eskalatorių, ir pastatykite šiek tiek toliau nuo įėjimo – tai visi paprasti būdai sudeginti papildomas kalorijas.

6. Negerkite gėrimų, kuriuose yra daug kalorijų: tai yra pagrindinė ir paprasta priežastis, neduodanti rezultatų – tuščios kalorijos iš dienos sodos, ryto sulčių ar didelė taurė vyno vakarienės metu tikrai gali sugadinti visą vaizdą. Gerkite tik švarų vandenį, pagal skonį galite pridėti agurko, citrinos ar mėtų.

7. Negalima badauti per ilgai: šiek tiek alkanas gali būti naudingas, tačiau badaujant visą dieną, jūs tikrai pateksite į naktinį zhorą. Badavimas yra labai žalingas tiek sveikatai, tiek dietai. Valgykite dažnai ir nedaug, kad išvengtumėte mažo cukraus kiekio kraujyje, o tai gali sukelti organizmo gedimą.

8. Vartokite maistą, kuriame daug baltymų, daug skaidulų: tai padarys maistą naudingą jums. Laikykitės atokiau nuo tuščių, daug kalorijų turinčių maisto produktų, tokių kaip traškučiai ir krekeriai, ir stenkitės valgyti baltymų bei skaidulų turtingą maistą, nes jie yra skanūs ir sveiki. Toks maistas leidžia greičiau prisisotinti ir tuo pačiu suvartoti mažiau kalorijų.

9. Vakarienė turėtų būti lengva ir nevėlu. Įsitikinkite, kad jūsų pietūs sudaro apie 25 procentus jūsų dienos kalorijų, ir valgykite juos mažiausiai dvi – tris valandas prieš miegą. Vėlyva vakarienė, kaip žinote, sukelia virškinimo ir miego problemų, todėl sunku išlaikyti sveiką gyvenimo būdą.

10. Daugiau miego. Miego trūkumas gali priversti daugiau valgyti dienos metu ir neturėti pakankamai energijos darbui, todėl pabandykite miegoti nuo septynių iki devynių valandų. Tai yra paprastas ir efektyvus būdas pasiekti savo svorio metimo tikslą.

Jeigu jums patiko ši naujiena spustelk „Patinka“ arba „Dalintis“ ↓

Susiję straipsniai

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

REKLAMA